Foto av: Børge V. Andreassen

Trener 1 kurs januar 2022, Rogaland Sør – utsatt

Velkommen til Trener 1 kurs i Stavanger i januar 2022. Kurset blir arrangert både i hall og digitalt over 4 kvelder. Trener 1 kurs passer for trenere, lagledere, foresatte, spillere og andre interesserte som ønsker å lære mer om idretten vår.

Vi ønsker alle interesserte i innebandy velkommen til Trener 1 kurs i Stavanger januar 2022. Disse datoene var opprinnelig satt av til kurset, men på grunn av dagens smittevernsregler ønsker vi å utsette kurset til det er mulig å arrangere praksisdelen samtidig som det digitale:

• Torsdag 6. januar 2022 fra kl. 18-22: Teori digitalt (del 2-3)
  • Fredag 7. januar 2022 fra kl. 18-22: Praksis Vikinghallen (del 2-3)
  • Torsdag 13. januar 2022 fra kl. 18-22: Teori digitalt (del 4-7)
  • Fredag 14. januar 2022 fra kl. 18-22: Praksis Vikinghallen (del 4-7)

Del 1 av Trener 1 kurs blir arrangert som Minirundetreneren / Velkommen til Innebandy. Mange som melder seg på Trener 1 kurs har denne delen fra før. Det vil også kjøres slike kurs i løpet av sesongen i ulike klubber. Ta kontakt med oss hvis du ikke har deltatt på del 1 fra før, og ønsker å bli med på Trener 1 kurs.

Se her for mer informasjon om innhold, læringsmål og beskrivelse av Trener 1 kurset.

For påmelding bruk minidrett og meld deg på her. Har du utfordringer md påmelding via minidrett, benytt eventuelt skjema her. Påmeldingsfrist 1 uke før kurset. Sørvest Bandyregion fakturerer klubber i etterkant av kurset for kursavgiften.

Har du spørsmål om kurset, ta kontakt med kursansvarlig Mari M. Joakimsen. Kontaktinfo under.

Kontaktinformasjon administrasjon