ELVERUM OPEN

Elverum IBK inviterer alle til sin ny oppstartede turnering. Det har vært få turneringer å delta på i den siste tiden, så el-innebandy gruppa i Elverum har tatt initiativ til denne turneringen! Håper at så mange som mulig ønsker å delta.

Kampoppsett

Elverum Open (tournifyapp.com)

Elverum Open 2023

Reisestøtte

Norges Bandyforbund har mottatt støtte fra Lotteristiftelsen slik at det finnes en liten reisekasse (kr. 75.000.-) for de langveisfarende. Fordelingsnøkkelen fra denne kassen vil bli som ved andre tidligere turneringer. Tilbakebetaling administreres av Norges Bandyforbund.

Gjennomføring

Turneringen vil foregå i Herneshallen, Nerdgårdsveien 50,
2410 Hernes,
like utenfor Elverum.

Arrangementstart i hallen kl. 0900. Planen er å holde i gang frem til kl. 1700. Kvelden avsluttes med pizza til alle, også assistenter.

Detaljert program kommer senere, etter påmeldingsfristen.

Dommere

Si ifra ved påmelding hvor mange dommere klubben kan stille med. Vi er avhengige av disse for gjennomføringen.

Det har kommet forespørsler om å arrangere dommerkurs i forbindelse med Elverum Open. Derfor har vi planlagt å avholde dommerkurset på fredag kveld. Teoridelen vil starte klokken 18:00, etterfulgt av praksis i hallen fra klokken 19:00 til 21:00. I tillegg må alle deltakerne fullføre et e-læringskurs før de møter opp i Elverum.

Vennligst send påmeldingen direkte til Jim Nymoen på e-postadressen jim.nymoen@iss.no

Påmelding

Navn på lag og spillere. Også hvor mange assistenter. Oppgi også eventuelle matallergier. Påmelding sendes til e-post: hvasab@hotmail.com.
Pris for hvert lag er kr 500,- , og kr 150,- for enkeltdeltakere.  Deltakeravgift må betales i nettbank til kontonummer 1813 80 17423. Dette for å få full oversikt hvem som betaler. Vi kan dessverre ikke ta vipps her.

Påmeldingsfrist. 01. oktober

Hotell

Thon Partner Elgstua

Pris kr 1.365,- for enkeltrom og kr 1.595, – for dobbeltrom.
Det er 9 HC-rom tilgjengelig og 20 andre rom er holdt av til 1. oktober.

Bookingnummer # 30221606 oppgis ved bestilling. Betaling gjøres direkte til hotellet og blir delvis refundert av NBF. (se 2. avsnitt)

Telefon 62 40 10 70 / e-post elgstua@olavthon.no

Vi håper så mange som mulig tar turen til Elverum.

Sven Arne Bjørgen
Lars Thoresen