Foto av: NBF bilde arkiv

KOMPETANSE

Kompetanse

Velkommen til El-innebandy

I Velkommen til EL-innebandy finner dere enkle øvelser, treningstips, ferdige øktplaner, regler og annen nyttig viten om idretten. Vi håper heftet kan være til hjelp og bidra til inspirasjon.

Her kan dere også laste ned Dansk Trenermanual

Foto av: NBF

Få besøk av Norges Bandyforbund og en gjestetrener som kan tilføre inspirasjon og motivasjon både til spillere og støtteapparat i klubben. Vi deler tips, ideer og viser praksis innenfor ulike aspekter av el-innebandy, samtidig som vi deler våre erfaringer. Vi tar utgangspunkt i «Velkommen til el-innebandy», treningstips, regler, trenerroller og foreldrerollen. Det er gratis for alle klubber som er medlem av Norges Bandyforbund å få besøk av en gjestetrener.

Målet med klubbesøket og er å gi spillere, trenere og foreldre:

• En kort og presis innføring i ulike aspekter av el-innebandy.
  • Inspirasjon og motivasjon til å engasjere seg aktivt rundt laget og bidra til lagets videre utvikling.

Introkurs kampleder el-innebandy

Vi har laget en e-læringsmodul for alle som ønsker å dømme kamper i el-innebandy. Kurset er like nyttig for trenere, lagledere og spillere som ønsker innføring i reglene.

Klikk på lenken for å komme til kurset