INVITASJON TIL NORDISKMØTE OM EL-INNEBANDY

Vi inviterer klubber, trenere, spillere og alle engasjerte til å delta. Dette er på bakgrunn av det nordiske møtet 18. januar at vi nå følger opp og inviterer til en ny workshop. Formålet er å dele erfaringer, ivareta nettverket og utvikle el-innebandy sammen.

Vi ønsker å samle dere til et møte der vi presenterer felles nettsider og Facebook, samt en introduksjon til Simple Score, et program som lager digitale kampoppsett og kan gjøre det enklere for klubber som arrangerer turneringer.

Videre tar vi opp en diskusjon om hvordan vi kan jobbe videre med dommerutvikling og felles regelkoordinering.

📅 Søndag 10. mai, kl. 20.00–21.30

💻 På Teams. Klikk på lenken for å bli med: Bli med i møtet nå