Stavanger Open

SUPERCAMP OG STAVANGER OPEN

Vi har gleden av å invitere Super-lag til Stavanger Open, Norges største innebandyturnering. I løpet av helgen får dere mulighet å delta på fellestrening, spille turnering, sosialt og moro. Vi satser på at dette blir årets store begivenhet.

Supercamp, lørdag 30 april

Velkommen til Supercamp med felles trening og sosial sammenkomst

Deltakere må ta med treningsklær, innesko og innebandykølle.  Det vil være tilgang til garderober med dusj i Vikinghallen.  Innebandyutstyr kan lånes ved behov.

14.00 Oppmøte i Vikinghallen, registrering, mingle og lunsj (enkel brødmat)
14.30 – 17.00 Felles trening
17.00 – 19.00 Omkledning/dusj
19.00 – 22.00 Felles middag i Forum Expo. Underholdning og festligheter. Alle som vil kan få synge eller dra en vits. Scenen er åpen.

Det er gratis å delta på supercamp, men det krever påmelding.

Påmelding Super-camp: Trener/lagleder for klubben (laget) melder på totalt antall deltakere og eventuelt ledsagere. Send e-post til annkatrin.eriksson@bandyforbundet.no. Vi må vite totalt antall og eventuelle matallergier. Frist påmelding er 1 april.

Stavanger Open, turnering i klasse for super-lag, søndag 1 mai

Fra klokken 10 til 13.

Det spilles kamper i egen super-klasse i Stavanger idrettshall. Vi deler lagene inn i forskjellige nivåer utefra ferdighetsnivå og fysisk form. Alle lag får spille minst tre kamper hver. Vi prøver å holde fokuset borte fra resultatet. Det handler om å delta. Alle får utdelt medaljer.

Vi spiller med 3 utespiller uten målvakt, på liten bane, 1 x 12 minutt.

NB. Det er egen påmelding til Stavanger Open – se www.stavanger-open.no. Frist påmelding er 1 april.

Reisestøtte

Arrangementet er støtte med midler fra Stiftelsen Dam. Middagen lørdag kveld er gratis, samt at vi har en reisepott på kr 70.000,- som skal fordeles så rettferdig som mulig til både super-lag og el-innebandlag. Deltar 15 lag, kan vi anta 4.000 kr i reisestøtte per lag. Lag som må reise med fly tildeles 1,5 gang mer enn lag som må reise med bil. Reisekostnader refunderes i etterkant.

I tillegg kan klubben få dekket kostnader for reise og opphold med midler som Norges Bandyforbund har mottatt fra Bufdir.

Overnatting

Se www.stavanger-open.no