NM-CUP I EL-INNEBANDY, I ARENDAL 15. – 16 JUNI

Hold av datoen og reserver overnatting allerede nå. Sør-Amfi Arena er reservert både lørdag og søndag. H.M Konges Pokal for el-innebandy deles ut.

PROGRAM OG KAMPOPPSETT

Kampoppsett
NM-CUP i Arendal 2024 (tournifyapp.com)

Fredag 14.6
17-21 mulig å levere stolene i Sør Amfi
18.30 – 21 servering av pizza i Sør Amfi

Lørdag 15.6
09:30 Info til lagledere
09:45 Oppstilling innmarsj
10:00 Innmarsj
10:15 Kampstart
13:00 Lunsj (gratis pølse/burger)
14:00 Kampene fortsetter
19:30 Sosial samling med mat på Kulturkammeret

Søndag
09:00-12:00 kamper
1200 Premieutdeling

FORDELING AV REISESTØTTE
INVITASJON OG INFORMASJON

Spillformat
Vi bruker samme spillformat som vi er vant med. Terskelen skal for delta skal være lav, selv om det er NM. Alle lag er velkommen til å delta. Vi deler inn i grupper utefra nivå. Dersom en klubb ikke har mulighet for å stille med et fullt lag er det også åpent for å melde på enkelt spiller til et mikslag.Vi legger opp til innledende gruppespill, mellomspill, sluttspill og finaler.

Vi følger NBFs reglement for EL-innebandy

• 6 spillere på hvert lag
  • Vi spiller 2*15 eller 2*10 minutter effektiv tid
  • Yngste deltaker i NM må fylle 13 år i løpet av 2024, ifølge barneidrettsbestemmelsene.
  • Spiller må ha medlemskap i en Norsk klubb, som er medlem av Norges Bandyforbund
  • Spiller må være lisensiert. Engangslisens er mulig Kr 250,-

Klubben må stille med en dommer per lag, dersom klubben har dommere.

Reisestøtte fra Bufdir
Vi har også i år igjen mottatt støtte fra Bufdir, som vil bli brukt til å subsidiere kostnader for deltakere og ledsager.  Vi fordeler kr 100.000, – i reisestøtte. Vi lager et så rettferdig regnestykke som mulig, basert på antall lag per klubb og reisevei. En samlet sum til klubben utbetales i etterskudd. Viktig at klubben tar vare på kvitteringer for hotell. Norges Bandyforbund kan kun overføre støtten til klubben mot dokumentasjon og faktiske kostnader i forbindelse med deltakelsen. I tillegg til reisestøtten, ser vi også på muligheter for å sponsre noen måltider.

Hotell

Det er alltid lurt å være ute i god tid med å bestille hotell og overnatting. Vi anbefaler følgende:

Alle må booke overnatting på egenhånd.

Påmelding innen 1 juni
Samlet påmelding per klubb sendes til el-innebandy@bandyforbundet.no og terje.eikin@arendal.kommune.no

Påmeldingsavgift
500 kr per spiller. Samlet påmeldingsavgift betales til Norges Bandyforbund konto:7874.05.85486. Merk innbetalingen med deltakelse på NM-cup El-innebandy i Arendal.