To innebandykamper på TV 2 Sport og TV 2 Play

Norges Bandyforbund inngikk før sommeren en langsiktig avtale med TV 2 og My Game AS. Fredag 17. september får vi for første gang se resultatet av denne avtalen på TV skjermene.

Denne kvelden sendes to innebandykamper på TV 2 Sport og TV 2 Play. I beste sendetid skal Tunets kvinner og menn møte Sveivas kvinner og menn. Kampstart for kvinner er 18.00 og herrene starter 20.15. I anledningen denne historiske dagen for norsk innebandy, har kampene blitt flyttet fra Høyenhallen til Apalløkkahallen for å ha nok plass og skape en skikkelig ramme rundt arrangementet.

Vi satser på at innebandyfolket på Østlandet kjenner sin besøkelsestid og finner veien til Apalløkka for å være med på festen. For de som bor for langt unna, eller ikke har anledning til å komme i hallen, er det bare å skru på TV-en eller logge seg på nettet og se kampene. Det kommer mer info på våre sosiale medier frem mot kampstart. Vi håper alle blir med å dele informasjonen og skape skikkelig blest rundt arrangementet. Kan vi vise TV publikum og TV 2 en full hall med ikke ett, men to spennende lokaloppgjør, har vi skapt et godt grunnlag for å få mer innebandy på TV i årene fremover, sier leder for innebandyseksjonen Paal Saastad.

Forhåndssalg av billetter:
Billettpriser – kr.150,- for dobbelkamp, kr.100,- for singelkamp.
Billetter reserveres ved å Vippse betaling for billett til # 623398
På grunn av Coronasituasjonen er det faste, nummererte plasser. Vil man sitte sammen må derfor alle gruppens billetter bestilles samlet av en person.
Oppgi bestiller sitt navn, TV+antall billetter, og om betaling er for singel- eller dobbelkamp når du Vippser betalingen for billettene.
Ved bestilling av billetter til singlekamp legg til M for menn og K for kvinner etter antall billetter.
Eksempel: Skal Ola Hansen ha 8 billetter til kvinnekampen, blir bestillingen: Ola Hansen, TV8K, singel