Ønsker du å starte egen innebandyklubb eller innebandygruppe i et eksisterende idrettslag? Ta kontakt med din lokale utviklingskonsulent og din idrettskrets. Både utviklingskonsulent og idrettskrets vil hjelpe nettopp deg og din klubb i opprettelsen.

Ansatte Utviklingsavdelingen

Ta kontakt med din lokale utviklingskonsulent

Utviklingskonsulenten vil kunne hjelpe dere i oppstartsfasen, og guide dere videre i prosessen. Utviklingsavdelingen i Norges Bandyforbund har konsulenter som dekker hele landet, og disse kan hjelpe deg/dere i gang med din/deres innebandyklubb eller innebandygruppe i et eksisterende idrettslag.

Ta kontakt med idrettskretsen dere tilhører
Idrettskretsen er instansen som tar opp deres nye klubb eller innebandygruppe i et eksisterende idrettslag. De 19 ulike idrettskretsene har ulike rutiner for opptak av nye klubber og nye grupper i eksisterende idrettslag. Vi råder derfor til å ta kontakt med idrettskretsen dere tilhører for å få rett søknadsskjema og rutiner for opptak av deres nye innebandyklubb eller nye innebandygruppe i et eksisterende idrettslag. Her finner du mer informasjon.

Kostnad

Innmelding i Norges Bandyforbund (NBF) er gratis.

Ved deltakelse i ordinært seriespill må følgende avgifter dekkes:

• Årsavgift på kr. 750,-
  • Media-avgift på kr. 800,- (Gjelder kun innebandyklubber/grupper).
  • Årsmøteavgift på kr. 500,- (Gjelder kun innebandyklubber/grupper).

Fordeler som medlem får en tilgang til tilbud gjennom NBF og Utviklingsavdelingen