Historiske resultater og statistikk
Eliteserien menn - innebandy
1994/1995 til 2022/2023
Maratontabell Eliteserien for menn

Løpende sammenstillinger f.o.m. sesongen 2017/2018 til i dag:

Sesongene:

Statistikk fra Eliteserien menn 2021/2022

På grunn av smittesituasjonen i to av elitelagene for menn på slutten av sesongen, ble det til slutt praktisk umulig å få gjennomført Greåker – Sarpsborg og Greåker – Sandnes innen tidsrammen for serieslutt, så disse ble besluttet avlyst.
Tabellen ble rangert etter prosentvist antall poeng, av maksimalt mulig, ut fra antall spilte kamper.

Statistikk fra Eliteserien menn 2020/2021

Myndighetene vedtok, grunnet koronapandemien, stans i seriespill for toppidretten fra og med 20. januar 2021. Stansen i seriespillet ble av myndighetene stadig forlenget, noe som skapte store utfordringer for serieaktiviteten. Forbundsstyret v/Koronagruppen vedtok derfor i et møte 26. februar at eliteserien for menn skulle avbrytes med umiddelbar virkning og lagene rangeres etter prinsippet om gjennomsnittlig poengscore.

Eliteserien for menn ble dermed vedtatt vunnet av Tunet IBK med høyest antall poeng pr. spilte kamp.

Statistikk fra Eliteserien menn 2019/2020
Foto av: Elin Kristiansen

Eliteserien for menn hadde siste serierunde 28. februar 2020, og ble gjennomført som normalt før COVID-19 pandemien stengte ned det norske samfunnet 12. mars 2020. Greåker ble eliteseriemestere, med Tunet på 2. plass og Slevik på 3. plass.

Resultater og tabell Elite menn 19/20
Spillerstatistikk Elite menn 19/20
Målvaktstatistikk Elite menn 19/20
Lagstatistikk Elite menn 19/20
Årets spiller: Ole M. S. Jansson
Årets dommerpar: Håvard Pedersen, Sveiva og Jon Åge Meller, Østensjø/Dverg

Tabeller fra Eliteserien menn 2015/2016 – 1994/1995

Statistikk fra tidligere sesonger:

Vi jobber med å få overført all historisk statistikk, men inntil videre finner dere fortsatt dette på våre gamle nettsider.

Klikk her for å gå til tidligere sesongers Statistikk.