GRATIS innebandycamp i vinterferien 2023

Innlandet Bandyregion inviterer jenter og gutter født 2011-2014 til GRATIS vinterferiecamp, i Biri Flerbrukshall mandag-onsdag i uke 9.

Vi retter en stor takk til Bufdir som gjør det mulig at vi kan invitere til gratis innebandycamp i vinterferien. Campen er for jenter og gutter født 2011-2014. Det er ikke noe krav om at man spiller innebandy i en klubb fra før, så her er det bare å melde seg på og bli med. Del gjerne informasjonen videre til andre som kan være interesserte i å delta.

Campens fokus retter seg mot innebandy som aktivitet, og utfordrer deltagerne på samarbeid og lagspill. Vi har som målsetting at alle deltagerne skal oppleve glede, utvikling og mestring disse dagene.

Campen arrangeres mandag-onsdag i uke 9 i Biri Flerbrukshall. Dette er en hall som er sentralt plassert i vår region, og vi håper at mange ønsker å bli med på tre fine dager med innebandy.

Adresse: Klomsteinrovegen 55, 2836 Biri

Tidsplan for de ulike dagene er som følger:
Mandag (27. feb.): kl. 11.00 – 14.30
Tirsdag (28. feb): kl. 10.00 – 14.30
Onsdag (1. mar.): kl. 10.00 – 14.30

Påmeldingsfrist: 20. februar 2023
Påmelding via denne lenken:

Microsoft forms-skjema (ekstern lenke)

Antall plasser:
Det er plass til 40 deltagere, «Første-mann-til-mølla»-prinsippet gjelder (utover dette vil vi praktisere «venteliste»).

Viktig å huske på å ha med på camp:
– Innebandykølle og -briller (om du ikke har dette selv kan du låne av oss)
– Mat og drikke som holder til hele dagen
– Treningsklær og innesko
– Godt humør

Ved spørsmål ta kontakt på ruben.kristiansen@bandyforbundet.no
VI HÅPER Å MØTE MANGE ENGASJERTE INNEBANDYSPILLERE DENNE UKEN!