Den store idrettshelgen 27-29 oktober 2023.

27-29 oktober arrangeres trener 1 og dommerkurs. Trenerkurset holdes på Kalnes skole mens dommerkurset blir på Quality hotell i Sarpsborg.

Trener og dommerkurs:

Trenerutvikling skal rette fokus på å skape gode og trygge rollemodeller for utøvere som bedriver vår aktivitet. Gjennom kurs, utdanning, oppfølging og veiledning skal det legges grunnlag for videre utvikling av ressurspersoner, samt legge til rette for at de som ønsker å ta neste steg i Trenerløypen får god kjennskap om dette. Norges Bandyforbund ønsker å inspirere regionale dommertalenter til å fortsette sin utvikling som dommer, med eget ønske om å utvikle seg videre i Norges Bandyforbunds dommerløype.

Pris:

Prisen for dommerkurset er kr 895.-. Foreløpig pris på trener 1 er kr 895.-. Inkludert i prisen er felles lunsj på lørdag og lokalitet som Viken står for.

Påmelding:

Påmeldingsfrist er 18 oktober 2023 til perchristian.westreng@nif.idrett.no, spørsmål og info på mob: 415 84 595.

Klipp på bildet for å se artikkel fra trener og dommerkurset i 2022.

HUSK ! Kick-off 2023.