Velkommen til
Løkkebandy
Vårt lavterskel innebandytilbud for voksne

LØKKEBANDY

200.000 nordmenn uttaler at de spiller innebandy ukentlig. Dette til tross så er det antall lisensierte spillere bare rundt 10.000. Det er med andre ord mange uorganiserte vennegjenger der ute som spiller innebandy jevnlig. Vi antar at disse ikke ønsker å delta i organisert aktivitet fordi man antar at dette er for “seriøst”, for høyt nivå og for krevende å delta. For å imøtekomme slike behov har vi etablert konseptet Løkkebandy.

Foto av:

Derfor: ønsker du å spille innebandy kun for mosjonens og trivselens skyld? Men likevel vil du/dere følge reelle regler i kampene og ha utdannede innebandydommere som kampledere? Da er Løkkebandy noe for deg og ditt lag. Dette er en uformell serie for voksne spillere. Den perfekte arena for vennelag og kompisgjenger som ønsker å spille i en innebandyserie hvor trivselen er viktigst. Her møter man lag som er på sitt eget nivå, og spillere fra det ordinære seriespillet ikke tillates å delta. I tillegg vil det være muligheter for lagene som melder seg på, til å få tilgang på gratis treningstid. Lagene plasseres i flere divisjoner som sikrer flest mulig jevne kamper for alle. Så justeres divisjonene med opprykk/nedrykk etter halvspilt serie. Det er de jevne kampene som er artigst!! I tillegg vil vi arrangere en cup for lagene som avslutning på sesongen. Det er i Løkkebandyserien innebandy for “oss vanlige” er artigst ?

Forrige sesong deltok over 30 lag fordelt på 4 divisjoner i Løkkebandyen i Trondheim. Vi gleder oss allerede til neste sesong. Ønsker du/ditt lag å delta? Eller har dere spørsmål omkring serien? Kontakt aktivitetskonsulent Jim Løvås; jim@mnbr.no.

For treninger og kamper i Trondheim Spektrum er det viktig at alle lag setter seg inn i regelverket i anlegget. Brudd eller mangelfull oppfølging vil få konsekvenser for aktiviteten.

Foreløpig påmeldingsliste
LagDraktfarge
KlæbukamerateneRød
IBLMørk blå
Sport og TrimOransje/Sort
Børsa ILRød
Sjetne MaddogsBurgunder
Trygg/Lade VikingsHvit
Bouvet PenguinsOransje
SALT InnebandyOransje
NTNULys blå
DnBGrønn
SmøregutteneGul m/røde striper
Sjetne UnderdogsBurgunder
Strindheim RhinosGul
BUnnies & BanditsBlå

Oppdatert pr. 31. august

Lisenstyper

I mosjonsinnebandyen for voksne tilbyr vi to ulike lisenstyper. Hovedforskjellen er at den ene er med skadeforsikring og den andre er uten. Det gjør selvfølgelig også utslag i pris. I og med at vi får mange tilbakemeldinger fra lagene som deltar i denne aktiviteten at pris er viktig for deltakelse – og at man har andre forsikringsordninger som kan benyttes ved evt. skade – har vi derfor lagd en særegen ordning for mosjonsklassen for voksne. Spillerlisensen er personlig og gjelder for hele sesongen den er løst for. Lisensen er rettigheten man må betale for å kunne delta i organisert kampaktivitet i Norges Bandyforbund.