WEEKEND LEAGUE

Foto av: MNBR

Weekend League er konkurransetilbudet til 12åringer. Banestørrelsen er øket en del siden tiden på minirunder (og også litt i fra Mini League), og det er også kommet til 2 utdannede dommere. Fortsatt spilles det rundevis. Det betyr en kampdag i måneden hvor man spiller flere kortere kamper samme dag. Man melder seg på en uke i forkant av turneringsdagen og bestemmer selv hvor mange runder man vil være med på i løpet av en sesong. Da har man 7 andre helgedager i måneden man kan bruke til andre idretter, gå i skogen og dra på hytta. Vi fører ikke kampresultater eller tabell. Vi gjør oppmerksom på at det kan bli noen endringer i både tid og sted for rundene i løpet av høsten, men dette vil i så fall bli fortløpende oppdatert her. Vi sender også ut invitasjon til klubbene i forkant av rundene.

Div. informasjon

Påmeldingsinformasjon

Vi åpner for påmelding tre uker i forkant av hver runde, og påmeldingsfristen er søndagen i forkant av hver runde.
Påmelding sendes til: jim@mnbr.no

Weekend League-runder 2021/22

DatoSted
23. oktoberÅsveihallen
14. novemberLadehallen
4. desemberTOBB-hallen Sjetne
9. januarLadehallen
5. februarÅsveihallen
27. marsLadehallen

Kampoppsett til hver enkelt runde vil legges ut her.