MINIRUNDER I TRØNDELAG 2021/22

Foto av: Iselin Klungervik

Minirunder er innebandyens kamptilbud for barn i alderen 6-11 år. De yngste innebandyspillerne har bare en kampdag pr. mnd. Det betyr at man har 7 andre helgedager til å benytte til mye annet når man spiller innebandy. Kanskje man har lyst å holde på med andre idretter også? Eller dra på hyttetur eller være hos mormor? innebandy skal være mulig å kombinere med mye! Frem til barna er tenåringer holder vi på denne strukturen. Vi tror det gjør at man holder på lengre med idrettsaktivitet da sjansen er mindre for å gå lei. Når man først har kampdag i innebandy spiller man flere kamper i løpet av et ganske kort tidsrom, og man er i hallen bare 2-3 timer totalt sett. Når man er ferdig med kampene får alle spillerne premie 🙂

Med stadig færre smitteverntiltak og en pandemi på sterk retur planlegger vi innebandysesongen for de yngste som normal kommende sesong. Vi har plassert 7 helger med minirunde på ulike lokasjoner i Trøndelag og håper på stor deltakelse og mye innebandyglede kommende sesong (se oversikt). Påmeldingsfrist er 10 dager før hver runde, og det koster 500,- i påmeldingsavgift pr. lag. Dette faktureres klubb i etterkant av turneringen. Kampoppsett sendes ut 5 dager før turneringen. Det kreves ikke lisens for å være med, og idrettslaget trenger ikke å være medlem av Norges Bandyforbund for å melde på lag.

Vi har laget et informasjonsskriv for sesongen som kan lastes ned lengre ned på denne siden. Her vil det også fortløpende legges ut kampoppsett og ytterligere informasjon. Ønsker dere mer informasjon om minirundene send e-post til jim@mnbr.no.

Minirundearrangement i Trøndelag 21/22
DatoHvor
30-31. oktoberLadehallen, Trondheim
20-21. novemberKlæbuhallen, Trondheim
11-12. desemberTOBB-hallen Sjetne, Trondheim
15-16. januarMunkvollhallen, Trondheim
12-13. februarLånkehallen, Stjørdal
12-13. marsLadehallen, Trondheim
2-3. aprilLadehallen, Trondheim

Kampoppsettene til de ulike rundene legges ut her.

Aldersinndeling minirunder 2021/22