MØRE OG ROMSDAL

Foto av: Sykkylven IBK

Grunnet store geografiske avstander spiller innebandyklubbene i Møre og Romsdal i en egen aktivitetstilbud – adskilt fra Trøndelag. Rett og slett for å bruke minst mulig tid på reisevirksomhet – og mest mulig tid på selve aktiviteten. Selv om det ikke er like stor aktivitet som i Trøndelagsfylket, så har man de siste årene opplevd en betydelig økende vekst og interesse for innebandy i fylket som kanskje er best kjent som “fotball-fylket”. Spesielt på Sunnmøre har det vært en oppblomstring i antall miljøer. Det arrangeres seriespill i seniorklassen, samt at det også gjennomføres turneringer for ungdomslag og avholdes minirunder for de yngste. Vi anbefaler alle interesserte å gå til for å finne sin klubb i nærområdet.

Vi har også en egen utviklingskonsulent i Møre og Romsdal som er behjelpelig med å komme i gang med aktivitet, stifte klubb, avholde kurs etcetc. Kontaktinfo til vår ansatte i Møre og Romsdal – Tomas Trogstad – finnes i panelet lengre ned på siden.

Aktivitetstilbud i Møre og Romsdal, sesongen 2022/23

Vi har et aktivitetstilbud som dekker de fleste aldersgrupper. Samtidig har vi også plass til flere. Det viktigste for oss er at vårt kamptilbud er enkelt og artig å komme inn i for våre klubber – også de helt nye. Terskelen for å delta både for barn, unge og voksne skal være lav. I løpet av sommeren og frem mot høsten vil det komme mer informasjon på denne siden. Følg med! Har du spørsmål så ikke nøl med å ta kontakt.

Vi bistår deg/din klubb!

Stifte klubb, rekruttering og klubbdrift

Vi forteller…

Utviklingskonsulentens månedsbrev