FLYTTEREGLEMENT
Generelle flytteregler i Midt-Norge Bandyregion
En klubb kan søke om å få endret kamptidspunkt til sine lag ved å søke til administrerende myndighet. Søknaden må følge gjeldende regelverk for at den skal kunne behandles og evt. innvilges. Søknadsprosedyrene er nevnt nedenfor.
Det skal sendes en skriftlig søknad om kampflytting til MNBR innen den tidsfristen som gjelder i klassen det aktuelle lag deltar. Søknaden skal sendes til dagligleder@mnbr.no, og skal sendes av enten leder eller sportslig leder i aktuell klubb.
I søknaden skal det oppgis hvilken kamp det søkes for, bakgrunn for søknaden samt forslag til nytt kamptidspunkt. Sammen med søknaden skal det også vedlegges bekreftelse på innbetalt administrasjonsgebyr.
Før søknader om kampflytting vurderes, så skal et administrasjonsgebyr være betalt inn til Midt-Norge Bandyregion sin konto, 4200.09.45476. Det er opp til MNBR om slike søknader skal innvilges, og evt. hvilket nytt kamptidspunkt kampen skal avvikles.
For lag i ordinært seriespill, seniorklasser
Gebyr skal være innbetalt og søknad mottatt senest 14 dager før oppsatt kampdato for at søknad vurderes. Adm. gebyr: 500,-
For lag i ungdomsseriene
Gebyr skal være innbetalt og søknad mottatt senest 7 dager før oppsatt kampdato for at søknad vurderes. Adm. gebyr: 200,-
Øvrige klasser/aktivitetstilbud
I andre aktivitetstilbud gjelder egne flytteregler som oppgis til lagene i forkant av sesongen.