Supercamp 11. november i Selbu!

Peder Morset Folkehøgskole, i samarbeid med Norges Bandyforbund, inviterer til en dag full av aktivitet. Det blir innebandyaktiviteter i Selbuhallen først, med ivrige, unge instruktører fra Midt-Norge Bandyregion. Og etterpå er vi sosiale på folkehøgskolen sine lokaler, med muligheter for bading i bassenget, filmkveld og discodans til slutt. Meld dere på, – for dette blir artig!

Bli med på en sosial og helt super aktivitetsdag i lag med andre som spiller innebandy!

Her kan alle melde seg på! Enten du har spilt innebandy før, om du aldri har spilt men har lyst til å prøve, eller om det kanskje passer deg best å heie på de andre fra sidelinja 🙌 👏 🥳

Med aktivitetsdagen ønsker vi også å skape blæst omkring Special Olympics Norgesleker! Dette er Norges idrettsforbunds store satsning i 2024, og arrangeres på Lillehammer fra 22. til 24 mars. Vi vil gjerne vise hvor lett det er å ha det artig med innebandy, – og kanskje får noen lyst på Lillehammertur til neste år:)

Superinnebandy er innebandy for spillere med behov for tilrettelegging. Det kan være spillere med nedsatt kognitiv eller fysisk funksjon. Alle skal kunne ha det artig med innebandy!

Program for INNEBANDYØKTA i Selbuhallen:

• 10.45 – oppmøte i Selbuhallen
  • 11.00 – 11.30: Felles oppvarming, nybegynneropplæring, gjennomgang av regler++
  • 11.30 – 12.30: Leiker og spill på stasjoner
  • 12.30 – 13.00: Lunsj med pølse og brød/lompe! 🌭, frukt 🍎 og saft 🥤
  • 13.00 – 15.00: Spill på småbaner og storbane, alt etter ønske! Vi kan ordne lag og kamper som det passer seg best.

Program for TRIVSEL på Peder Morset Folkehøgskole:

• 15.00 – 18.00: Basseng eller “kino”: Ta et avslappende bad i bassenget på Peder Morset, eller slapp av med en film i “bomba”
  • 18.00 – 19.00: Felles middag!
  • 19.00 – 21.30: Disco i gymsalen 💃 🕺

Hvor:

Påmelding:

Påmelding sendes til oystein.borgen@nif.idrett.no. Skriv antall deltagere og antall ledsagere, og hva dere tenker å bli med på. (1) Innebandykamp, (2) Basseng/kino, (3) Middag og disco. For deltagere er alt gratis å være med på, men vi setter pris på om ledsagere som ønsker å spise middag betaler inn 100 kroner på Vipps til Peder Morset Folkehøgskole – 522575.

Vi må vite hvor mye mat vi skal stelle i stand, om dere trenger å låne utstyr (vi tar med køller og keeperutstyr som kan lånes), og husk å gi beskjed om eventuelle matallergier😽

Ikke nøl med å stille spørsmål om noe er uklart.